Že pri treh zaporednih embalažah se mi je pokvarila pršilka (zgornji del se odlomi), pri zadnji celo ob prvem poskusu ob prvi uporabi. Škoda, ker je sam izdelek sicer odličen.
Lahek za uporabo, tudi čez make-up. Za masten tip kože, ga ne priporočam.
Super spray, ki ga uporabljam za čez make up .
Od te znamke sem sprobala vse sončne kreme in fluide in nisem bila z nobenim zadovoljna, edino ta spray je res super in ga redno uporabljam.
Imam tudi za otroke (5 in 1).
Lahek nanos, čisto nič lepljivo in ne pušča rumenih madežev na oblacilih
Uporaba: Nanesite velikodušno količino 20 minut pred izpostavljanjem soncu in počakajte, da se posuši. Nanos ponovite vsaki dve uri oziroma zlasti po potenju, kopanju ali brisanju z brisačo. Izogibajte se stiku z očmi. Za obraz in vrat zadostuje polovica kavne žličke. Za celotno telo povprečne odrasle osebe zadostuje količina 6 kavnih žličk. Nanos manjše količine od priporočene bo bistveno znižal raven zaščite.
Opozorilo: Ne pršite neposredno na obraz. Tudi ko uporabljate izdelek za zaščito pred soncem, na soncu ne ostajajte predolgo in se mu ne izpostavljajte med 12. in 16. uro. Prevelika izpostavljenost soncu lahko ogroža vaše zdravje. Samo za zunanjo uporabo. Hraniti nedosegljivo otrokom. Dojenčki in otroci ne smejo biti izpostavljeni neposrednim sončnim žarkom.
Ali Altruist uporablja kemične ali fizične (mineralne) filtre?
Altruist za doseganje optimalne zaščite pred sončnimi žarki uporablja tako fizične (mineralne) kot kemične filtre.
Zakaj je Altruist na voljo po tako ugodni ceni?
Izdelke znamke Altruist so razvili strokovnjaki ki želijo spremeniti odnos do zaščite pred soncem ter preprečiti čimveč primerov kožnega raka – z nizkimi stroški in ceno spodbujajo ljudi k pogostejši in pravilni uporabi izdelkov za zaščito.
Blagovna znamka Altruist, ki sta jo razvila vodilni britanski dermatolog in kirurg dr. Andrew Birnie ter nizozemski ekonomist David Westerbeek van Eerten, je že po imenu altruistična. Rojena je iz skupne strasti za preprečevanje obolevnosti ljudi za kožnim rakom. S snovanjem izdelkov v prostem času in z uporabo lastnega strokovnega znanja in povezav sta dosegla nizke stroške razvoja in te prihranke prenesla vse do kupcev.