Izbira ustrezne kozmetične nege ni enostavna: na trgu vas pričakajo izdelki nešteto znamk, na spletu tisoči nasvetov o najnovejših sestavinah, tu so še priporočila prijateljic in vplivnežev … dovolj, da se človek izgubi in obupa nad nego.
Pri Superskinu se zavedamo, da:
- … je lahko iskanje pravih izdelkov naporno za vašo kožo, urnik in denarnico.
- … je vsaka koža unikatna in zahteva prilagojeno nego.
- … tudi najboljši izdelek na svetu ne bo ustrezal vsaki koži.
- … je najboljši način za sestavo primerne nege osebni posvet s svetovalko.
Zato Superskin že leta ponuja brezplačno svetovanje pri sestavi optimalne rutine nege kože:
- Izpolnite lahko naš skintest in v roku 48h prejmete personalizirano rutino nege.
- Pošljite nam email na info@superskin.si ter opišite svojo težavo, mi pa vam bomo podrobneje svetovali.
- Pokličite na 01 438 26 00 za bolj pogljobljeno svetovanje in pogovor.
- NOVO: osebno svetovanje v showroomu v Ljubljani ali preko video klica.
NOVOST so osebna svetovanja, ki jih izvajamo na omejenem številu terminov V ŽIVO v našem ljubljanskem showroomu ali na video klicu!
V živo vam bodo svetovale naše izkušene sodelavke, ki imajo poleg bogatih izkušenj z nego kože tudi kozmetično izobrazbo. Redno se izobražujejo tudi na naših internih izobraževanjih in seminarjih, ki jih izvajajo naši dobavitelji in njihovi strokovnjaki za razvoj.
Izbirate lahko med termini vsak delovnik v času med 9:00 in 15:00.
Kako poteka svetovanje v živo/preko video klica?
- S klikom na PRIJAVI SE NA SVETOVANJE se vam odpre obrazec za prijavo, ki ga izpolnite.
- Izberite željeno uro ter način svetovanja: v živo ali preko video klica.
- Oddajte obrazec. Svetovanje je brezplačno.
- V najkrajšem času bodo naše sodelavke potrdile vaš termin in vam posredovale dodatne informacije.
- Na dani datum in uro se oglasite v živo na Miklošičevi ulici 30, 1000 Ljubljana (natančna navodila prejmete v emailu s potrditvijo termina) ali se pridružite na video klicu (povezavo prejmete v emailu s potrditvijo termina).
- Svetovanje traja 50 minut, seveda pa smo tudi kasneje na voljo preko emaila ali telefona za dodatna vprašanja, nadgradnje nege in podobno.