NAKUP
Kako lahko opravim nakup v vaši spletni trgovini?
Postopek nakupa:
1.Dodajanje izdelka v nakupovalno košarico
Ko po pregledu ponudbe najdete izdelek, ki bi ga želeli kupiti, boste s klikom na izdelek prišli na podrobnejši opis izdelka. V tem koraku, če je na zalogi, izdelek lahko dodate v nakupovalno košarico s klikom ''V košarico''. Ko kliknete gumb, ste izdelek umestili v vašo nakupovalno košarico. Na zaslonu se vam prikaže pregled košarice in skupni znesek naročila (brez upoštevanega morebitnega stroška dostave). Preverite lahko, ali ste v košarico dodali želeni izdelek. Če želite nakup nadaljevati, postopek ponovite pri ostalih izdelkih, v nasprotnem primeru pa kliknite na gumb ''Košarica'' in sledite nadaljnjim korakom.
2. Vsebina in pregled vaše nakupovalne košarice
Prikazani so izdelki, ki ste jih izbrali za nakup, vključno s količino in ceno (cena izdelka vključuje 22 % DDV). Če želite, lahko izdelke iz košarice odstranite s klikom na gumb ''X'' ali popravite želeno količino. Ko popravite količino in izdelke, se vam s klikom na gumb ''Preračunaj vrednost'' košarica in končni znesek posodobita.
Pogosto so ob nakupu na voljo tudi darilca, ki se bodo prikazala ob zaključku naročila.
Če imate promocijsko kodo ali darilni bon, jo vpišite v polje ''Koda za popust'' in jo potrdite s klikom na gumb ''Uporabi kupon''.
Nakup nadaljujete tako, da kliknete gumb ''Zaključi nakup''.
3. Vpis podatkov za dostavo
Če na Superskin.si niste registrirani, izpolnite obrazec z osnovnimi podatki o kupcu, ob prijavi v uporabniški račun pa se podatki izpolnijo sami. Na zapisan naslov vam bomo poslali tudi izdelke. S klikom na gumb ''Dostava na drug naslov'' vam naša spletna stran v tem koraku ponuja možnost, da izberete naslov za dostavo, ki je drugačen od naslova računa. Gre za prednost, če želite izdelke prejeti na naslov, drugačen od vašega stalnega prebivališča, na počitniško destinacijo na Hrvaškem ali pa preprosto želite komu poslati darilo.
V nadaljevanju imate na voljo tudi izbiro načina dostave, in sicer ''Dostavna služba'' ali ''Osebni prevzem''. Ob izbiri pošiljanja z GLS Slovenija se obračuna znesek pošiljanja v višini 4,50 €, če znesek naročila presega 50 €, je pošiljanje brezplačno. Ob izbiri osebnega prevzema naročila se strošek dostave ne obračuna.
Ko izpolnite vsa zahtevana polja, nadaljujete z izbiro načina plačila.
4.Izbira načina plačila
V tem koraku lahko z enim samim klikom izberete način plačila.
- Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:
- Plačilo po predračunu.
- Plačilo s kreditno ali predplačniško kartico (sprejemamo MasterCard, Visa, Visa Electron ali Maestro) - po zaključenem nakupu boste preusmerjeni na stran za vnos podatkov vaše kreditne kartice.
- Plačilo na obroke z Diners kartico.
- Plačilo po povzetju / Ob prevzemu.
- Plačilo preko PayPal.
Če ste pri pregledu košarice pozabili dodati kodo za popust oziroma darilni bon, lahko to naknadno storite v tem koraku, in sicer s klikom na gumb ''Imate kodo za popust?''.
Sledi ponovni pregled košarice, z zneski izdelkov ter morebitnim dodatnim stroškom dostave. Pred oddajo naročila je treba označiti tudi, da se strinjate s pogoji poslovanja.
Ko naročilo pregledate, nakup zaključite s klikom na gumb ''Zaključi naročilo'' in vaš spletni nakup je varno zaključen. Po uspešno oddanem naročilu boste na e-mail, ki ste ga zapisali ob naročilu, prejeli tudi potrditveni mail o uspešno oddanem naročilu.
Če imate težave z oddajanjem naročila, nas lahko pokličete na telefonsko številko 01 438 26 00 in vam bomo z veseljem pomagali. V našem Showroomu na Miklošičevi 30 v Ljubljani lahko opravite tudi osebni nakup. Odprti smo vsak delovni dan od ponedeljka do petka, med 9. in 15. uro.
Je za oddajo naročila potrebna prijava oziroma registracija?
Pri oddaji naročila registracija uporabnika ni obvezna. Če bi se odločili registrirati v naš sistem, bi to pomenilo, da si bo sistem zapomnil vaše podatke in jih pri naslednjem nakupu ne bo potrebno ponovno vpisovanje. Prav tako se bodo shranili vaši pretekli nakupi, kar omogoča lažje nadaljnje nakupe. Registrirane kupce pogosto razvajamo z dodatnimi akcijami in presenečenji, zato se registracija vsekakor splača.
Ali imate kakšne kode za popust?
Pri oddaji obrazca Skintest pridobite koristne nasvete ter ustrezne izdelke za nego vaše kože. Zraven prejmete tudi kodo za 10% popust, ki ga lahko koristite ob nakupu na neznižane izdelke. Najdete ga ob kliku na povezavo:
https://www.superskin.si/skintest/step1/ .
Spremljajte tudi naša družbena omrežja in se prijavite na naše spletne novičke, kjer sledilce in naročnike redno obveščamo o aktualnih popustih.
Kako izkoristim kodo za popust?
Kodo, ki vam omogoča popust na izdelke, lahko vnesete po tem, ko ste želene izdelke dodali v košarico. V desnem zgornjem kotu boste opazili ikono vozička. Ob kliku na ikono lahko preverite izdelke v vaši košarici. Preden zaključite nakup, boste na levi strani opazili polje, v katero lahko vpišete kodo za popust.
Ali se popusti in različne kode za popust seštevajo?
Pri nakupu lahko koristite le eno kodo za popust. Dodatno se kode za popust lahko v večini primerov koristijo zgolj na izdelke, ki niso že znižani ali del akcije. Če je izbran izdelek že znižan, koda za popust pri tem izdelku ne bo upoštevana, razen če je v pogojih akcije izredno zapisano drugače.
Vtipkal/-a sem kodo za popust, a se popust ni odštel.
Pri vnosu kode za popust morate biti pozorni, da ste jo pravilno vnesli (velike tiskane črke, razlike med O in 0 ter podobno). Če koda deluje samo na določene izdelke oz. znamke, v košarici preverite, ali ste pravilno izbrali izdelke. Dodatno koda za popust ne bo veljala na izdelke, ki so na spletni strani že znižani.
V primeru težav pri oddajanju naročila nas lahko pokličete na telefonsko številko 01 438 26 00 ali nam pišete na
info@superskin.si in vam bomo z veseljem pomagali.
PLAČILA
Kakšne možnosti plačila ponujate?
Pri spletnem nakupu lahko izbirate med naslednjimi načini plačila:
- Plačilo po predračunu (na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob nakupu, vam pošljemo prilogo s predračunom. Za hitrejšo obdelavo vašega naročila nam lahko na info@superskin.si posredujete potrdilo o plačilu.)
- Plačilo s kreditno ali predplačniško kartico (sprejemamo MasterCard, Visa, Visa Electron ali Maestro) - po zaključenem nakupu boste preusmerjeni na stran za vnos podatkov vaše kreditne kartice.
- Plačilo na obroke z Diners kartico
- Plačilo po povzetju / Ob prevzemu
- Plačilo preko PayPal
Pri osebnem prevzemu lahko znesek tudi osebno poravnate v našem Showroomu. Plačilo je možno z gotovino ali s kreditno kartico.
Končni znesek naročila ostane enak ne glede na izbiro plačila.
Ali lahko plačam po predračunu?
Da, plačilo je možno tudi po predračunu oziroma prek UPN naloga. In sicer, po oddaji naročila boste ločeno od potrdtvenega maila prejeli tudi e-mail, ki bo v priponki vseboval predračun z vsemi potrebnimi podatki za nakazilo. Za hitrejšo obdelavo vašega naročila nam lahko na info@superskin.si posredujete tudi potrdilo o plačilu. V nasprotnem primeru bo vaše naročilo pripravljeno in odposlano takoj, ko ročno preverimo vaše plačilo.
Ali lahko dobim originalni račun na podjetje?
Seveda. V koraku, kjer izpolnete podatke za račun, imate možnost, da s klikom na gumb ‘’Ali ste podjetje’’ ter pri podatkih izpolnete še ime podjetja in davčno številko.
Imate na voljo darilne bone?
Seveda. Na voljo imamo darilne bone za različne priložnosti in v različnih zneskih. Najdete jih na povezavi:
https://www.superskin.si/znamke/darilni-boni.html. Če potrebujete bon v določenem znesku, ki ni na voljo na spletni strani, nam pišite na
info@superskin.si. Bone zaenkrat pošiljamo le v fizični obliki, če pa ga potrebujete v digitalni, nam pišite na
info@superskin.si in v okviru našega delovnega časa vam bomo z veseljem pomagali.
Kako koristim darilni bon?
Šestmestno kodo za darilni bon vpišete pri pregledu vaše košarice v polje ‘'Koda za popust'' in jo potrdite s klikom na gumb ''Uporabi kupon''. Pri posameznem nakupu se lahko koristi samo en bon, ki ga lahko uporabite le v celoti, kar pomeni, da mora biti znesek v košarici enak ali višji kot znesek darilnega bona. Razlike v znesku ne vračamo. Darilnega bona ni možno zamenjati za gotovino.
NAROČILA
Želim preklicati oddano naročilo.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v petnajstih (15) dneh podjetju na elektronski naslov
info@superskin.si ali telefonski številki 01 438 26 00 sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če ste znesek poravnali ob nakupu, vam bomo kupnino povrnili v 30 dneh od preklica naročila na plačilno sredstvo, ki ste ga izbrali ob nakupu.
Želim spremeniti svoj naslov ali druge podatke za dostavo.
Če vaše naročilo še ni bilo zaključeno, lahko spremembo podatkov uredimo mi. O spremembi nas lahko obvestite prek e-mail naslova: info@superskin.si ali nas pokličite na telefonsko številko: 01 438 26 00. V nasprotnem primeru lahko spremembo naslova opravite tudi na povezavi, ki jo prejmete od dostavne službe GLS. Povezava je navadno aktivna zadnjih 24 ur pred predvideno dostavo.
Želim spremeniti način plačila.
V primeru neuspešno oddanega naročila s plačilno kartico vam lahko naročilo obnovimo in pri tem ponudimo možnost plačila po predračunu, prek PayPala ali po povzetju. Zaradi sistemskih omejitev pa vam žal ne moremo ponuditi spremembe plačila s kreditno kartico. V primeru spremembe načina plačila v plačilo po predračunu vam bomo prilogo s predračunom poslali na vaš elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob oddaji naročila. Pri plačilu prek PayPala vam bomo na vaš elektronski naslov poslali priložen račun ter e-mail za nakazilo na naš PayPal račun.
Ali lahko tudi po oddaji naročila dodam ali odstranim izdelek?
Vašemu naročilu načeloma lahko dodamo/odvzamemo izdelke tudi po že oddanem naročilu, če naročilo še ni bilo obdelano in zapakirano. Obvestite nas, katere izdelke bi želeli spremeniti, in sicer ali prek našega email naslova:
info@superskin.si oziroma s klicem na telefonsko številko: 01 438 26 00. Če ste registrirani, lahko na vašem profilu najdete tudi podatek o stanju vašega naročila. Če je v procesu obdelave je označeno s “processing”, ko je naročilo obdelano, pa je označeno s “complete”. Če smo vaše naročilo že predali kurirski službi, vi pa bi želeli izdelek odstraniti, se opravi vračilo izdelka. Več informacij o menjavi izdelkov najdete pri
REKLAMACIJE IN VRAČILA.
Nisem prejel/-a potrditvenega emaila o oddanem naročilu.
Žal se lahko zgodi, da naša potrditvena sporočila zaidejo med vsiljeno pošto ali promocije, zato vas prosimo, da preverite tudi tam. Če sporočila tudi tam ne najdete, pa je lahko prišlo do napačnega vnosa e-mail naslova. O tem nas lahko obvestite prek našega e-mail naslova:
info@superskin.si ali nas pokličite na telefonsko številko: 01 438 26 00.
Včeraj sem plačala s kartico, ampak nisem dobila nobenega potrdila o uspešno oddanem naročilu. V uporabniškem profilu piše, da je naročilo na čakanju. Kaj to pomeni?
Če niste prejeli potrdila o uspešno oddanem naročilu in je vaše naročilo na čakanju, to pomeni, da naš sistem še ni zabeležil vaše transakcije s kreditno kartico. Če po 30 minutah ni zaznane transakcije, bo sistem sam preklical naročilo. Če želite, lahko sami ponovno oddate naročilo ali pa naročilo ročno obnovimo mi. O tem nas lahko obvestite preko e-mail naslova:
info@superskin.si oziroma nas pokličete na telefonsko številko: 01 438 26 00.
DOSTAVA
Kje je moj paket?
Ko je vaše naročilo uspešno pripravljeno in predano kurirski službi GLS ali Pošta Slovenije, prejmete SMS in e-mail obvestilo, in sicer na telefonsko številko ter e-mail, zapisan ob oddaji naročila. Tam najdete številko vašega paketa, s katero lahko sledite pošiljki prek GLS spletne strani (
GLS dostava paketov) ali spletne strani
Pošta Slovenije.
Številko paketa vpišete v polje “Kje je moj paket?” (GLS) oz. v polje ‘’Sprejemna številka’’ (Pošta Slovenije) in prejeli boste natančne informacije o lokaciji. Če imate težave, nam lahko pišete na e-mail naslov: info@superskin.si ali nas pokličite na telefonsko številko: 01 438 26 00.
Kje lahko dobim sledilno številko mojega paketa?
Ko je vaše naročilo uspešno pripravljeno in predano kurirski službi GLS ali Pošta Slovenije, boste prejeli SMS in e-mail obvestilo s sledilno številko paketa.
Kakšni so stroški poštnine?
Stroški pošiljanja so 4,50 €, ob nakupu nad 50 € pa je dostava brezplačna.
Ali lahko dobim brezplačno poštnino?
Ob nakupu izdelkov v vrednosti nad 50 € je poštnina brezplačna.
Kako odpošljete naročilo?
Naročila pošiljamo z dostavno službo GLS ali Pošta Slovenije. Imamo tudi možnost osebnega prevzema v našem Showroomu na Miklošičevi 30, 1000 Ljubljana.
Kako hitro prejmem naročilo?
Vaše naročilo, prejeto na delovni dan, je odpremljeno v 24-48 urah, kar pomeni, da je dostavljeno najpozneje v roku 72 ur. V času akcij in bolniških odsotnosti se čas odpremljanja naročila lahko nekoliko podaljša. Obvestila o morebitni zamudi pri odpremljanju bodo objavljena na naši spletni strani, prejeli pa jih boste tudi v potrditvenem e-mailu ob oddaji naročila.
Imam težave z dostavo, kaj lahko storim?
Če želite izvedeti, kje se nahaja vaš paket, lahko to preverite s številko paketa, ki jo prejmete v SMS-u in elektronskem sporočilu, ko je vaš paket predan kurirski službi. V tem sporočilu najdete tudi povezavo, ki omogoča spremembo datuma in lokacije, če vas v predvidenem času dostave ne bi bilo na izbranem naslovu. Paketu lahko v času med odpremo in dostavo sledite z vašo številko paketa prek GLS spletne strani ali spletne strani Pošta Slovenije.
Ali lahko naročilo prevzamem osebno?
Seveda, naročilo lahko prevzamete tudi osebno. V tem primeru pri oddaji naročila označite možnost osebnega prevzema. Naročilo lahko prevzamete takoj, ko na elektronski naslov, ki ste ga zapisali pri oddaji naročila, prejmete obvestilo, da je naročilo pripravljeno. Izdelke, ki so na zalogi, lahko v showroomu nakupujete tudi brez predhodnega spletnega naročila.
Naš Showroom najdete na Miklošičevi 30 v Ljubljani. Z Miklošičeve ceste zavijete skozi velika rumena vrata na notranje dvorišče, nato po terasi do steklenih vrat na desni. Naročilo lahko prevzamete vsak delovni dan od 9.00 do 15.00. Za morebitna vprašanja smo na voljo na telefonski številki 01 / 438 26 00.
Kje lahko parkiram?
Pred našo stavbo parkiranje žal ni mogoče. Avto lahko pustite tudi v garažni hiši Trdinova nasproti Policijske postaje na naslovu Trdinova 9 ali pa na parkirišču, ki se nahaja ob glavni železniški postaji.
Kako dolgo me bo čakal paket za osebni prevzem?
Vaše pripravljeno naročilo je za osebni prevzem na voljo pet delovnih dni od prejetega obvestila, da je naročilo pripravljeno. Po predvidoma petih delovnih dneh vam pošljemo opomnik, da se bliža rok za prevzem naročila. Po dogovoru lahko naročilo po pretečenem roku zadržimo še nekaj dodatnih dni.
REKLAMACIJE IN VRAČILA
Odprt izdelek mi ne ustreza. Ali ga lahko vrnem?
Žal nam je za neprijetno izkušnjo pri uporabi izdelka. Če želite izdelek vrniti, nam ga lahko pošljete na naš naslov za vračila (Informo d. o. o., Miklošičeva cesta 30, 1000 Ljubljana). V paket lahko priložite še podatke za vračilo kupnine, če želite, da vam povrnemo kupnino. Prav tako je vračilo možno opraviti v našem Showroomu.
Če želite alternativni izdelek, nas lahko pokličite na telefonsko številko 01 438 26 00 oziroma se na nas obrnete prek e-mail naslova:
info@superskin.si. Z veseljem vam bomo svetovali o izdelkih, ki bi bili primerni za vašo kožo ter njihovi pravilni uporabi.
Želim vrniti neodprt izdelek. Kako to storim?
Neodprt in neuporabljen izdelek lahko vrnete na naš naslov za vračila: Informo d.o.o., Miklošičeva cesta 30, 1000 Ljubljana ali pa se oglasite v našem Showroomu, kjer lahko izvedemo vračilo izdelka.
Če boste izdelek za vračilo poslali na naš naslov, vas prijazno prosimo da v paket priložite dopis, da gre za vračilo izdelka. Če ste naročilo plačali po predračunu ali po povzetju, dopišite še podatke za vračilo kupnine (ime in priimek, naslov in TRR št.). V ostalih primerih vam bomo kupnino povrnili na izbrano plačilno sredstvo.
Z izdelkom nekaj ni v redu (poškodovana embalaža, rok uporabe, odkloni v teksturi ali vonju …), kaj lahko storim?
Če sumite, da je z izdelkom nekaj narobe, predlagamo, da izdelek vrnete na naš naslov za vračila (Informo d.o.o., Miklošičeva cesta 30, 1000 Ljubljana), kjer bomo izdelek pregledali. Ob tem vas prijazno prosimo, če v paket dodate opombo, da prosite za pregled izdelka.
Takoj, ko izdelek prejmemo in pregledamo, se vam bomo oglasili s povratno informacijo o reševanju reklamacije.
V paketu sem prejel/-a izdelek, ki ga nisem naročil/-a.
Iskreno se vam opravičujemo za nevšečnost pri odpiranju vašega paketa. V tem primeru nas prosim pokličite na telefonsko številko 01 438 26 00, da prednostno pripravimo menjavo izdelka, ki bo opravljena na naše stroške. Prosili bi vas samo, da napačno prejet izdelek položite v škatlico ter ga zaščitite. Kurir vam bo predvidoma že naslednji delovni dan v dopoldanskih urah dostavil pravi izdelek ter vzel paket z napačnim. Ta paket se bo nato vrnil v naše skladišče.
V mojem paketu je manjkal eden ali več naročenih izdelkov.
V primeru manjkajočih izdelkov nas prosim kontaktirajte na telefonsko številko 01 438 026 00 ali na e-mail
info@superskin.si. Potrudili se bomo, da še isti dan prednostno manjkajoče izdelke odpošljemo na naše stroške.
IZDELKI, ZNAMKE, TESTERJI
Ali so izdelki v vaši spletni trgovini testirani na živalih?
Noben izdelek v naši ponudbi ni testiran na živalih, večina izdelkov pa ima tudi certifikat Leaping Bunny.
Ali so izdelki, ki jih prodajate na vaši spletni strani, originalni?
Da, izdelki iz naše ponudbe so originalni.
Mojega najljubšega izdelka ni na zalogi. Kdaj bo ponovono na voljo?
Žal v večini primerov nimamo točne informcije o ponovni dobavi izdelkov, saj je dostava odvisna predvsem od pošiljatelja in prevoznika, na kar žal nimamo vpliva. V tem primeru predlagamo, da se naročite na obvestilo o ponovni zalogi. To storite tako, da v polje poleg izdelka vpišete svoj e-mail naslov. Takoj, ko bo ponovno na voljo, vas bomo obvestili prek e-maila.
Ali mi lahko pošljete testerje, da pred nakupom izdelke preizkusim?
V naši ponudbi žal nimamo testerjev, so pa na voljo potovalna pakiranja izdelkov, ki vam omogočijo preizkus, preden se odločite za nakup večjega pakiranja. Najdete jih tukaj:
https://www.superskin.si/catalogsearch/result/?q=travel+size
Večino izdelkov iz naše ponudbe lahko preizkusite tudi v našem Showroomu na Miklošičevi 30 v Ljubljani (od ponedeljka do petka med 9. in 15. uro). Vljudno vabljeni!
KONTAKT
Kako vas lahko kontaktiram?
Če potrebujete pomoč, se na nas lahko obrnete prek e-mail naslova:
info@superskin.si oziroma nas pokličite na telefonsko številko: 01 438 26 00. Dosegljivi smo vsak dan, od ponedeljka do petka med 8. in 16. uro.
Imam vprašanja o uporabi izdelkov ter njihovih kombinacijah. Na koga se lahko obrnem?
Vprašanja glede uporabe izdelkov in njihovih kombinacijah lahko pošljete na info@superskin.si naslov, kjer vam bodo naše izkušene svetovalke odgovorile v najkrajšem možnem času. Prav tako nas lahko pokličete tudi na telefonsko številko: 01 438 26 00. Če imate več vprašanj, vas prosimo, da se na telefonsko svetovanje predhodno najavite, saj si bomo v tem primeru lahko vzeli čas in se vam popolnoma posvetili.
Za podrobnejše svetovanje o izdelkih in negi kože se lahko prijavite tudi na 50-minutno brezplačno osebno svetovanje z našo svetovalko na povezavi:
Superskin osebno svetovanje - Superskin
Kdaj lahko pričakujem odgovor na moje vprašanje?
Na vaše vprašanje se bomo potrudili odgovoriti še isti dan, ko ga prejmemo. Naš delovnik je od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00. Če nam pišete izven našega delovnega časa, se bomo potrudili, da odgovor prejmete kar najhitreje, ko se ponovno vnemo v pisarno.
Za vsa dodatna vprašanja smo dosegljivi tudi na telefonski številki 01 438 26 00. Če se v času vašega klica ne odzovemo, to pomeni, da imamo povečan obseg dela. Nazaj vas bomo poklicali v najkrajšem možnem času.
OSEBNI PREVZEM
Ali je ob prevzemu možno plačilo s kartico?
Ob prevzemu naročila je možno plačila z gotovino ali s kartico.
Kje točno se nahajate?
Naš showroom najdete na Miklošičevi 30, v Ljubljani. Z Miklošičeve ceste zavijete skozi velika rumena vrata (nahajajo se med banko in fast foodom) na notranje dvorišče, nato po terasi do steklenih vrat na desni. Za lažjo predstavo si lahko pomagate tudi z našim videom:
https://www.youtube.com/watch?v=ky_8GkHea5k
Za morebitna vprašanja smo na voljo na telefonski številki 01 / 438 26 00.